گردان امام علی (ع)

اتحاديه انجمن‌هاي مستقل دانشجويان در نامه‌اي عنوان كرد:اعتراض به اظهارات هاشمي درباره رابطه با امريكا،

 اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل در نامه‌اي خطاب به آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني از اظهارات او در مورد دفاع مقدس، رابطه با امريكا و مصر، روابط ايران با عربستان، حادثه رستوران ميكونوس انتقاد كرد.


به گزارش رجانيوز، اين نامه در حالي خطاب به رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام منتشر شده است كه روز گذشته مصاحبه‌اي از آقاي هاشمي بر روي خروجي رسانه‌ها قرار گرفت كه وي در اين مصاحبه اظهارات بعضاً بي‌سابقه‌اي در مورد رابطه با امريكا و مصر و حادثه ميكونوس عنوان كرده بود.

هاشمي در اين مصاحبه از ضرورت رابطه با امريكا سخن گفته بود و اينكه بايد در دوره امام تكليف رابطه با امريكا و مصر مشخص مي‌شود و وي نيز اين مسئله را در يك نامه دست‌نويس در اواخر حيات مبارك امام به ايشان عنوان كرده است.

هاشمي همچنين به‌عنوان اولين بار در سطح يك مقام ارشد كشورمان، به‌نحوي ادعاي غربي‌ها مبني بر دست داشتن عواملي از ايران در ماجراي رستوران ميكونوس را كه منجر به فضاسازي‌هاي گسترده رسانه‌اي و سياسي عليه ايران شد، تأييد كرده كه اين بخش از اظهارات او با استقبال گسترده رسانه‌هاي بيگانه مواجه شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه روابط خوبي با خاندان ملك عبدالله و سران سعودي از گذشته دارد، در بخش ديگري از اظهاراتش در مورد رابطه ايران و عربستان نيز بدون اينكه اشاره‌اي به آلت دست بودن عربستان براي امريكا داشته باشد، فاصله گرفتن رژيم سعودي از جمهوري اسلامي را ناشي از سياست‌هاي نادرست خارجي كشور عنوان كرده است.





برچسب:,